امروز دوشنبه  ۲ مهر ۱۴۰۳

۱۴۰۳/۰۳/۲۱- ۰۷:۰۲

فراخوان سی و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی

دستیابی به توسعه پایدار، کنترل تغییرات اقلیمی، امنیت آب و غذا، فناوریهای نوظهور و گذر از اقتصاد وابسته به منابع فسیلی به اقتصاد دانش بنیان مهمترین برنامه‌های توسعه قرن بیست و یکم است.. در همین راستا، سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران سی و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی را با توجه به برنامه جهانی توسعه پایدار و یافتن را ه حلهای قابل اجرا در مقابل چالش های اصلی برگزار می‌کند.

سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از تمام اساتید، دانش پژوهان، دانشجویان، فناوران، شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری، مراکز رشد، شرکت های دانش بنیان، صاحبان صنایع و ... دعوت به شرکت و ارایه طرح در فراخوان سی و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی می نماید.

سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از تمام اساتید، دانش پژوهان، دانشجویان، فناوران، شرکت های مستقر در پارک های علم و فناوری، مراکز رشد، شرکت های دانش بنیان، صاحبان صنایع و ... دعوت به شرکت و ارایه طرح می نماید. متقاضیان می‌توانند تا پایان مهلت ثبت نام با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی

 www.khwarizmi.ir (http://www.khwarizmi.ir/)  

و یا از طریق پایش کیوآر کد نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی- جشنواره بین المللی خوارزمی اقدام نمایند.

برای شرح مبسوط زمینه‌های علمی مورد پذیرش و گرایش های مرتبط به راهنمای شرکت در سی و هشتمین جشنواره بین المللی خوارزمی و سومین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی در سامانه جامع جشنواره‌های خوارزمی‌ به نشانی

 https://ka.irost.org (https://ka.irost.org/)   مراجعه نمایید.

متن دیدگاه
نظرات کاربران
تاکنون نظری ثبت نشده است

امتیاز شما